Współcześnie operatorzy telefonii komórkowej mierzą się z bardzo silną konkurencją. Nie jest ona spowodowana dużą ilością operatorów, bo jest ich na rynku tylko kilku, ale przede wszystkim faktem, że zapotrzebowanie na ich usługi jest tak duże. Zapotrzebowanie to powoduje, że operatorzy ci prowadzą intensywne działania reklamowe. Są one podejmowane w każdej niemalże sferze, w tym także w środkach masowego przekazu, w przestrzeni miejskiej, a także z wykorzystaniem metod marketingu bezpośredniego. Ostatni z obszarów reklamy jest skuteczny, jeśli jest prowadzony efektownie. Efektowność tej reklamy może być podniesiona na kilka sposobów. Przede wszystkim zaś dzięki oddziaływaniu gadżetów reklamowych. Warto rozwinąć temat, podając konkretny przykład takiego gadżetu i jego wpływ na efektowność reklamy operatorów telefonii komórkowej.
Przykładem tym mogą być krówki reklamowe występujące w reklamie owych operatorów. Krówki, jak wiadomo, są gadżetami lubianymi, o czym decyduje ich bardzo dobry smak. Smakują one nie tylko dzieciom, ale także dorosłym. Stąd też bardzo wielu ludzi jest bardzo pozytywnie nastawionych do reklamy z ich udziałem.
W jaki sposób można wykorzystać owe krówki reklamowe, aby maksymalnie podnosiły one atrakcyjność reklamy danego operatora telefonii komórkowej? Przede wszystkim można wykorzystać je jako upominki dla ludzi. Akcje rozdawania upominków można prowadzić albo w różnych ruchliwych miejscach, jak centra handlowe czy parki, albo też podczas różnego rodzaju imprez plenerowych, których sponsorem albo organizatorem jest dany operator telefonii komórkowej.
Warto uzupełnić powyższe, że efektowność reklamy operatorów telefonii komórkowej jest podnoszona przez krówki reklamowe także dlatego, że one po prostu bardzo elegancko wyglądają. Ów wygląd jest tworzony przez kolorystykę, a także różne nadruki. Kolory są zwykle żywe, widoczne z daleka. Natomiast nadruki to albo różnorodne motywy graficzne albo też treści pisane. W jednym i drugim przypadku dokłada się wszelkich starań, aby były to treści efektowne i atrakcyjne. Wówczas efekt jest najlepszy i oddziałuje silnie na klientów.