Nie bez powodu tak wiele firm oferuje dzisiaj różnego rodzaju gadżety reklamowe, i to nie tylko dla stałych klientów. Bardzo typowe jest na przykład obdarowywanie gadżetami tylko nowych klientów. W ten sposób zachęca się ludzi do korzystania z usług czy produktów danej firmy, ale z drugiej strony takie działanie może być niezbyt zadowalające dla stałych klientów. W związku z tym także takie osoby często obdarowuje się różnymi bonusami. Nie są to tylko gadżety, ale także rabaty i inne rzeczy tego typu. Jeśli jednak chcemy mieć w swojej firmie gadżety reklamowe to musimy je odpowiednio przygotować. Warto mieć świadomość tego, że tylko porządny gadżet będzie mógł zainteresować i tym samym przyciągnąć nowych klientów. Jak to zrobić?Na początek warto uświadomić ludziom to, że kubki z logo to zdecydowanie nie tylko porcelanowe wersje, których pełno jest w marketach, sklepach i na bazarach. Taki kubek to fajny prezent dla pracowników oraz gadżet rozdawany na targach branżowych, ale na dłuższą metę nie można ograniczać się do tak prostych rzeczy. Musimy wiec dobrze zastanowić się nad tym jakie kubki chcemy dawać ludziom. Mogą to być kubeczki turystyczne, dla rowerzystów, do samochodu, na wycieczki, do pracy i wiele więcej. Każdy z nich może mieć inną formę, wygląd oraz może być zrobiony z różnych materiałów.
Materiał z którego zrobione są kubki z logo także jest ważny. Najpopularniejsza jest porcelana, ale dobrze prezentują się także kubeczki wykonane z metalu. Duży prestiż będą stanowić kubki kamionkowe, które są jednak drogie i mogą być prezentem specjalnym. Lepiej jednak nie inwestować w kubki z plastiku, które nic sobą nie reprezentują.
Na koniec pozostaje nam układ graficzny. Kubki z logo naszej firmy muszą dobrze się prezentować, czyli przyciągać wzrok. Jeśli kubek się ludziom spodoba to jednocześnie będą chcieli go mieć, a więc postarają się spełnić stawiane przez nas warunki, aby coś takiego dostać. Przygotowaniem, projektu graficznego na pewno profesjonalnie zajmie się firma marketingowa.