Decydując się na słodki upominek w ramach kampanii reklamowej, należy koniecznie pamiętać nie tylko o tym, by całość była smaczna. Przede wszystkim reklamodawca powinien zadbać o odpowiednie przygotowanie i przechowywanie gadżetów reklamowych. Dzięki temu po pierwsze będą one lepiej się prezentowały, a po drugie dadzą możliwość przedstawienia elementów kampanii reklamowej. Jednym słowem opakowanie słodkich gadżetów reklamowych zadba o ich sterylność, a reklamodawcy da miejsce do nadruku haseł reklamowych i tym podobnych elementów.Przede wszystkim jednak należy zacząć od ustalenia, jakie produkty zostaną zamienione na gadżety reklamowe. Na tej podstawie będzie możliwe idealnie dopasowanie nadruków reklamowych na opakowaniu. Dlatego właśnie bombonierki reklamowe wydają się w takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem. Wszak składają się z kilku małych czekoladek, które dodatkowo znajdują się w jednym większym kartoniku. To właśnie on zapewnia reklamodawcy sporo miejsca na umieszczenie odpowiednich elementów reklamowych.
Jeśli chodzi o bombonierki reklamowe, to składają się one z kilku lub kilkunastu mniejszych czekoladek. Warto również zadbać o ich opakowanie. Chodzi po prostu o to, że każda z czekoladek może być indywidualnie zapakowana, a mimo to znajdować się jeszcze w jednym zbiorczym opakowaniu. Dzięki temu reklamodawca zyska większą powierzchnię do zadrukowania elementami reklamowymi.
Nie mniej jednak Bombonierki reklamowe główne elementy nadruku będzie posiadała na kartoniku, w którym czekoladki się znajdują. Jeśli zatem chodzi o opakowania, w których będą pojedyncze czekoladki, to są one niewielkie. W związku z trym nie za dużo treści można tam umieścić. Na pewno ciekawym pomysłem będzie umieszczenie tam nazwy firmy, jej logo lub też jakiegoś elementu, który się będzie każdemu bezpośrednio z reklamodawcą kojarzył. Nie bez znaczenia będzie również kolor takich małych opakowań. Chodzi o to, by kolorystyka całości również nawiązywała do barw, które kojarzą się z danym przedsiębiorstwem.